25 lutego 2013

Wiosna w płynie

Tak właściwie chciałam zatytułować tego posta inaczej. Mianowicie: co skutecznie mnie dziś rozpromieniło, wiosna w płynie lub co dziś skutecznie wpłynęło na poprawę samopoczucia, wiosna w płynie...

Zdekupażowane lusterko poniżej stało się zaś tylko pretekstem to zaprezentowania nowego pachnącego nabytku...


A u nas wirusownia... Dzieciaki już czwarty dzień charszczą i gorączkują się. Nie obeszło się bez wizyty u lekarza. Niestety i mój M oraz ja czujemy się niczym inkubatory, wylęgarnie wirusów... Zapach zawarty w odbijającej się w lusterku fiolce zadziałał na mnie niczym sole trzeźwiące...

Trzymajcie się zdrowo i byle do wiosny!


8 komentarzy:

  1. Lustro jest świetne!
    Zapachy na wiosnę wskazane ja szczególnie te świeże uwielbiam.
    Życzę Wam szybkiego powrotu do zdrowia!
    p.s. wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówka! a lustro cudne! lubię te złotka Klimta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna w płynie.. :) życzę dużo zdrówka i byle do Wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miłośnie ... boć wiosna już ... płynie :D, zakatarzenie ... to przeminie ...
    jak sole ... taki mocny, czy taki zniewalający ...:)
    się kurujcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki, że jak przygaszona niuchnęłam pierwszy raz to mi życie wróciło i krzyknęłam w myślach "rany, wiosna!"

      Usuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięku :)
      Unikam fejsa z akcentem na "fe" więc sama rozumiesz ;)

      Usuń
  6. przydałaby mi się taka wiosna w płynie :D bo jak na razie mam w płynie tylko lato (x3) i zimę w świeczce :P
    piękne lusterko :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa karmią mojego bloga. Dziękuję!