Rewolucja 1-lutowa

Otóż, moje drogie, zaskoczę Was. Czym jest internet każdy wie ale jakim jest do końca stwierdzono. Jest na pewno jednostką niepoliczalną a na pewno był aż do dzisiaj, bo otóż przyniesiono mi dziś reklamówkę internetu ;P Będę się nim cieszyć na pewno przez najbliższy miesiąc a co dalej to się zobaczy bo na razie testujemy jak to lata. 
A teraz pewna zamierzchłość. Zdjęcie jak widać bezśnieżne :) decoupage mnie zaczarował!


Klaudyna. Dziękuję za życzenia urodzinowe :)

ps: moja maszyna is det... [*]

Share:

3 komentarze

  1. rameczka śliczna, dobrze, że internet wrócił!
    łączę się w bólu po stracie maszyny...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ramka :) cieszę się wraz z Tobą, z reklamówki internetu oraz składam serdeczne kondolencje z powodu odejścia maszyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ramka, i znów cudowne zdjecie

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa karmią mojego bloga. Dziękuję!