Dziś są moje imieniny

Mam na imię Olga i z tej okazji obchodzę dziś imieniny. Ale post będzie o moim wzruszeniu.
Otóż pod poprzednim postem pojawił się najwspanialszy komentarz jaki mi się marzył. Życzenia od mojego męża! Aż mi łzy napłynęły do oczu bo słowa Jacka zawsze cieszą mnie najbardziej: On mnie wspiera, buduje, podtrzymuje na duchu, napędza do działań i życia:

Dziękuję Ci Jacku! Bardzo Cię kocham!

A przy okazji chciałam poinformować: ale pssssst... za dwa dni minie pół roku odkąd pojawił się w sieci mój blog. Szykuję coś specjalnego z tej okazji także... do zobaczenia w środę trzynastego ;)

Share:

2 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin. Rzeczywiście piękne słowa Twojego męża potrafią wzruszyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia z okazji imienin.:)No proszę , kolejny fajny facet, który zaprzecza stereotypowi ,że mężczyźni nie pamiętają o imieninach, urodzinach, rocznicach itd. Na szczęście mój też należy do tych fajnych :).

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa karmią mojego bloga. Dziękuję!