20 kwietnia 2016

Jestem!



Tak dawno nie pisałam nic na blogu, że zapomniałam jak to się robi natomiast po moim ostatnim poście można uznać, że niedługo to pojęcie względne, jako że zapowiadałam powrót w grudniu. Szczęśliwie mamy kwiecień.  Ale mówię Wam... jak wrócę to już będę. 
Dziś tak informacyjnie i chwalebnie. Nie zrozumcie mnie źle: hańba mi, że tyle się nie odzywałam. Wracam z pochwałą. Dziś będę się chwalić. 
Mówię, że jestem i ręce mam nadal zajęte a inspiracji przybyło. Wprawione oko wypatrzy kształt na czarno-białej, dość specyficznej fotografii. To moja najnowsza inspiracja i już powoduje natłok pomysłów do zrealizowania. Kto wypatrzył zgrabną główkę i zadarty nosek?  :)

21 komentarzy:

  1. zadarty nosek widać od razu - najpiękniejsza inspiracja do działania! gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) już zapomniałam tak to miło dostać komentarz... to jak jakby się jednak było częścią tego świata. To miłe nie pozostawać z pustym echem
      :)

      Usuń
  2. Z całego serca gratuluję :-) Śliczny nosek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też uważam, że jest śliczny :)

      Usuń
  3. Gratulacje!!! Strasznie się cieszę, że dałaś znak życia i już uśmiecham się na kolejne posty:))) Uściski i buziak w zadarty nosek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak ja się cieszę, że wróciłam. I lepiej żebyś nie wiedziała! Bo po co przerywać blogowanie skoro można nie ;)

      Usuń
  4. ... wróciłaś ... i to jak, z przytupem :D
    cieszę się i gratuluję z całego serca ... i tego noska i czółka myśliciela/lki :D****:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiękniejsza inspiracja pod słońcem :)
    Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, widać wyraźnie zgrabną główkę i zadarty nosek, który kojarzy mi się z pogodą ducha i ogromną ciekawością świata :). Dużo zdrówka dla Was ! Cieszę się, że nie zaprzestałaś całkiem blogowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. HEjka!!
    No to pewnie wróciłaś ale nie na długo:)
    Dla mnie prawie blogowy świat przestał istnieć :) Wolę spędzać czas na zabawach, spacerach, karmieniu, przewijaniu..............itd itd i nawet już nie pamiętam kiedy szydełko miałam w rękach:)
    Serdeczne GRATULACJE!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja założyłam bloga jak moje drugie dziecko miało cztery miesiące i gdyby nie dzieci chyba nigdy bym się nie wzięła za robótkowanie i inne :)

      Usuń
  8. Wybaczam łaskawie nieobecność, powód jej jest zacny:) Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje, tak się cieszę że wróciłaś do blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super! Gratulacje. Najlepsza inspiracja na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo, o mamo, wreszcie jesteś! Taaaaaaaaaak bardzo się cieszę:))))) ogromne gratulacje!


    Jeeeeeeeej *radość, entuzjazm, cukiereczki, ciasteczka* :D




    I nie idź już sobie więcej, co? Bo tu się ludzie martwią i zastanawiają, gdzie się podziewasz;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa karmią mojego bloga. Dziękuję!