Instagram

Witajcie! Tak dawno tu nie zaglądałam, tak mało miałam czasu w minionym roku a nawet dwóch, że prawie zapomniałam o blogu i o tym, że lubię robić inne różne rzeczy prócz naleśników i szarlotek. 
Wydarzenia ostatnich miesięcy sprawiły, że zmieniło się wiele a zmieni się jeszcze więcej (i dobrze!) ale o tym następnym razem.  Będzie petarda :)
Dziś krótko tylko na rozruch. Uruchomiłam wreszcie instagrama blogowego i o ile facebook zupełnie mnie nie zachęcił wręcz zniechęcił, o tyle instagram podoba mi się bardzo i lepiej późno niż wcale. Bardzo wzbraniałam się przed serwisami społecznościowymi ale tak samo wzbraniałam się przed telefonem komórkowym. Dziś nie wyobrażam sobie by miało zabraknąć telefonu choć mimo wszystko nie należę do grupy osób noszących komórkę przy sobie zawsze i wszędzie. Czasem nawet leży odłogiem przez kilka dni aż w końcu wyczerpie się bateria.
Kończąc: zapraszam serdecznie i liczę na odświeżenie blogowych znajomości i zdobycie nowych :)


szarobure i pstrokate na instagramie
<---klik


Share:

3 komentarze

  1. ... zauważyłam kolejny suwaczek ... gratulować!?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Did you hear there's a 12 word sentence you can say to your partner... that will induce intense feelings of love and impulsive attractiveness for you buried within his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, admire and guard you with his entire heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Desire Response

    This impulse is so built-in to a man's brain that it will make him work better than before to make your relationship as strong as it can be.

    Matter of fact, fueling this dominant impulse is so essential to achieving the best possible relationship with your man that the second you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll soon find him open his heart and mind to you in such a way he haven't experienced before and he'll identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly appealed to him.

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa karmią mojego bloga. Dziękuję!