Sukienka na Chrzest.

Nie omieszkałam zrobić jej własnoręcznie. Nawet nie brałam pod uwagę zakupu ubranka na tę okazję. Sprawdziłam tylko  koszta z niedowierzaniem oglądając paskudztwa z obrzydliwie tandetnych materiałów sprzedawane pod sztandarem "ślicznych sukieneczek" w śmiertelnie nieadekwatnych cenach. Wiadomo. Moje umiejętności krawieckie w dziedzinie szycia ubrań są dalekie od ideałów. Starałam się jednak wybrnąć z zadania z twarzą i mimo wielokrotnego szycia i prucia udało się wykonać sukienkę poprawnie. Kryty suwak, dwuwarstwowa sukienka z grubego, porządnego atłasu i tiulu z garścią płatków i pomponików. Do tego kołnierzyk z koralikami przyszywanymi ręcznie do późnych godzin wieczornych. Rękawki może wyszły 3/4 ale miało to plus taki, że nie zostały oślinione jak zwykle to bywa. Wspaniałe natomiast okazały się do ślinienia płatki wewnątrz tiulu. Lepszej zabawki nie trzeba. Sukienka fruwała i falowała w radosnych szarpnięciach a wnętrze przesypywało się z cichym szelestem przy każdym ruchu. 
Chrzest był w Wielkanoc. Wiele było przygotowań w tym czasie. Szycie, gotowanie, sprzątanie, goście.  Wynoszona, wytulona, wybawiona i wycałowana przez wszystkie matki i babcię. Wreszcie zasnęła na kazaniu jak to zwykle bywa. Przespała moment chrztu. Sapnęła tylko gdy woda wpłynęła po jej główce i spała dalej. Obudziła się zadowolona jako chrześcijanka i dalej zabawiała się kiecuszką z ekscytacją ruchu na rękach u taty.


 



Pozdrawiamy rodziców chrzestnych :)

Share:

7 komentarze

  1. Ale ta Różana Panienka już urosła!!! Sukienka elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obie - i Łucja i sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ślicznota! Ile włosów! I jakie usteczka słodkie <3 Tak patrzę na tą Waszą słodycz i mam ochotę wyciągnąć Kubę z łóżeczka. A sukienka jest obłędna. Mnie przekonuje już samym różem. Mam taki niedosyt przez granatowe i brązowe rzeczy Kuby, że w sklepie, kiedy kupuję coś na prezent dla dziewczynki, krzyczą do mnie różowe i brokatowe sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka słodka :) cudnaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest mistrzostwo świata- coś pięknego. podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. As reported by Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh on average 42 lbs lighter than we do.

    (And really, it is not related to genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    Tap this link to uncover if this short test can help you unlock your true weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa karmią mojego bloga. Dziękuję!